بهترینها

اگر به تازگی یک گوشی موبایل اندرویدی خریداری کرده‌اید، فارغ از اینکه چه برند، سایز و یا مدلی است، برنامه‌هایی که روی آن نصب خواهید کرد می‌تواند باعث شود که گوشی شما تا چه میزان در کارها به کمک شما بیاید و کارهای روزمره شما را راحت‌تر کند. این موضوع در وهله اول کاملاً به نوع استفاده فرد از گوشی بستگی دارد و این نیازهای شماست که تعیین می‌کند تا چه میزان برنامه روی گوشی خود نصب کنید و چه برنامه‌هایی نصب کنید.

 

 

به همین دلیل لیست برنامه‌هایی که به طور مثال من از آن‌ها استفاده می‌کنم، با لیست برنامه‌هایی که فرد دیگری استفاده خواهد کرد به نسبت زیادی می‌تواند متفاوت باشد.

اما شاید تعداد زیادی از افراد از برنامه‌هایی استفاده کنند که بین افراد مختلف مشترک است. به همین دلیل در این جا به معرفی برنامه‌هایی می‌پردازم که در وهله اول خودم از آن‌ها استفاده کرده‌ام و فکر می‌کنم تا حد زیادی استفاده از آن‌ها معمول بوده و کارهای روزمره بسیار از ما را آسان‌تر کند

 

1.      TuneIn Radio

 

اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا به رادیوهای آنلاین مختلف که از موسیقی، ورزشی و خبری تشکل شده باشند گوش کنید، اگر علاقه‌مند هستید که کانال رادیویی گوش کنید که سبک موسیقی مورد علاقه شما را پخش می‌کند، اگر دوست دارید لیست شخصی سازی شده ای از کانال‌های رادیویی همیشه در کنارتان باشد، این برنامه کاملاً برای شما حیاتی است. این برنامه رایگان تمامی امکانات ذکر شده و بسیاری امکانات جزئی دیگر را می‌دهد و می‌توانید از گوش کردن به رادیوهای مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

2.      Viber

 

 

ارسال پیغام‌های متنی, ارسال عکس و تماس‌های صوتی رایگان از طریق اینترنت و با استفاده از این برنامه به جرئت تمامی مرزهای جغرافیایی را نادیده گرفته و به شما کمک می‌کند تا با دوستان و آشنایانتان به رایگان و تنها از طریق اتصال به اینترنت در ارتباط باشید.

3.      Sanity

 

به جرئت می‌توان این برنامه را یک ماشین پاسخگوی خودکار به تماس‌های تلفنی دانست. این برنامه که امکانات بسیار زیادی را از جمله ضبط پیغام تماس گیرنده در صورتی که به تماستان پاسخ ندهید، ارسال پیغام متنی، ایجاد لیست سیاه تماس، شماره گیری سریع، ضبط مکالمات تلفنی را از امکانات این برنامه دانست. نسخه ای از این برنامه که به شما اجازه می‌دهد تا 2گیگابایت صدا ضبط کنید رایگان بوده و نسخه غیر رایگان آن محدودیتی ندارد.

4.      Running

 

اگر شما هم مانند من به پیاده روی علاقه‌مند هستید و روزانه مسافت زیادی را با پای پیاده طی می‌کنید، بد نیست تا اطلاعاتی از مسیرهای پیموده شده، مقدار زمان صرف شده، کالری سوزانده شده و نقشه مسیری که طی کرده‌اید را داشته باشید. این برنامه که از سوی Nikeارائه شده است تمامی این اطلاعات را برای شما ذخیره کرده و حتی در شبکه های اجتماعی که عضو هستید به اشتراک بگذارید.

5.      Cool Reader

به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌هایی که با استفاده از گوشی موبایلتان انجام می‌دهید، خواندن کتاب به فرمت های مختلف است. اگر این طور است برنامه Cool Readerمی‌تواند به شما کمک زیادی بکند. پشتیبانی از فرمت های مختلف کتاب الکترونیکی از مزایای این برنامه سبک و خوش دست است .

6.      Songza

شنیدن موسیقی همواره لذت بخش است به خصوص اگر این موسیقی بر اساس زمان و روز و یا حتی حالت شما تنظیم شده و پخش شود. برنامه Songzaبا تعیین زمان روزانه و انتخاب حالتی که دارید لیست مناسبی از موسیقی‌هایی که با این شرایط هم خوانی بیشتری دارد برای شما فراهم می‌کند. نکته قابل توجه در این برنامه، سرعت پخش آن است که حتی می‌توان با استفاده از اینترنت موبایل هم به آن گوش داد.

7.      File Expert

یکی از مواردی که حتماً به آن نیاز خواهید داشت، برنامه ای است که مدیریت فایل‌های شما را به عهده بگیرد. هرچند خود اندروید این کار را انجام می‌دهد، اما برنامه File Expert  با سادگی و راحتی بیشتری این کار را برایتان انجام می‌دهد. محیط ساده، دسته بندی کردن فایل‌ها، ظاهر ساده و کاربری آسان را می‌توان از مزایای این برنامه برشمرد

8.      DropBox

شاید این برنامه چندان به معرفی نیاز نداشته باشد. نسخه اندروید دراپباکس تمام امکانات مورد نیاز برای اشتراک گذاری و ذخیره فایل‌هایتان بر روی دراپباکس به شما می‌دهد. یکی از نکات خوب این برنامه و برنامه های مانند این، امکان اشتراک گذاری سریع عکس‌های گرفته شده است. شما به سادگی می‌توانید پس از گرفتن عکس، این عکس را در دراپباکس انداخته و به اشتراک بگذارید. روشی سریع و آسان!

9.      SkyDrive

اگر همانند من از اسکای درایو استفاده می‌کنید، حتماً شما هم به این برنامه نیاز خواهید داشت. این برنامه کاملاً شبیه به دراپباکس است. من به دلایلی در هر دو حساب کاربری خودم در دراپباکس و اسکای درایو فعال هستم به همین دلیل به هر دو برنامه روی گوشی خودم نیاز دارم.

10.  Do It Tomorrow

این برنامه یک برنامه مدیریت کارهای روزانه است که بسیار ساده عمل می‌کنید. این برنامه که مانند دفترچه است و از رسم‌الخط خاصی بهره می‌گیرد، فقط دارای دو صفحه است. امروز و فردا! شما کارهای روزانه خود را در آن می‌نویسید و وقتی که تمام شد کافی است  با انگشت خود روی آن بکشید تا نوشته شما خط بخورد. در صورتی که کاری را انجام ندهید، کافی است یا با دست به فردا منتقل کنید و یا اینکه اگر شما این کار را نکنید، خود برنامه، کارهای باقی مانده شما را به روز بعدی منتقل می‌کند.

11.  Pocket

افزونهPocket  که به احتمال زیاد روی مرورگرهای خود استفاده می‌کنید، به صورت برنامه در اندروید قابل اضافه شدن است و می‌توانید نوشته‌ها و متن‌هایی را که فرصت نمی‌کنید بخوانید در این برنامه ذخیره کنید. این برنامه با افزونه و سایت خود getpocket.comدر ارتباط بوده و در جایی دیگر متن‌های خود را تحویل بگیرید.

12.  Drippler

دریپلر یک برنامه در زمینه خود گوشی شما است. این برنامه پس از نصب مدل گوشی شما را تعیین کرده و هر زمانی که خبری در سایت های خبری در مورد مدل گوشی  شما منتشر شود، به شما اطلاع می‌دهد. به این ترتیب شما همیشه از اخبار گوشی خود اطلاعت خواهید داشت.

13.  FlipBoard

به عنوان کسی که روزانه خبرهای زیادی را حتی به صورت تیتروار هم که شده پیگیری می‌کنم، یک محیط جذاب می‌تواند این کار را دل پذیر تر کند. فیلپبورد با ظاهر جذابی که دارد به عنوان یک خبرخوان می‌تواند همیشه در کنار شما باشد.

14.  Mx Player

دیدن فایل‌های تصویری و ویدئویی همیشه روی گوشی جذابیت دارد. Mx Playerبه عنوان یک پلیر که می‌تواند فرمت های زیادی را پخش کند، امکانات راحتی را نیز در زمینه کم و زیاد کردن نور صفحه و صدا، پخش زیرنویس (حتی فارسی) و تنظیم زیر نویس با ویدئو فراهم می‌کند.

15.  RedLaser

در حال حاضر بارکد خوان شاید یک برنامه حیاتی روی گوشی‌ها نباشد. اما بسیاری اوقات کارت ویزیت‌ها یا گوشه های از متن و سایت QR Codeهایی مشاهده می‌شود که یا حاوی اطلاعات شخصی است، یا یک لینک دانلود را در خود جای داده‌اند. این برنامه به راحتی این کدها را خوانده و در تاریخچه خود نگه می‌دارد.

همان طور که گفتم، این برنامه‌هایی است که من بر روی گوشی خود از آن‌ها استفاده می‌کنم و می‌تواند کاملاً با آنچه شما نیاز دارید متفاوت باشد. شما از چه برنامه‌هایی روی گوشی خود استفاده می‌کنید؟

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 4 آذر 1391برچسب:, :: 21:32
mirallah nori

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترینها و آدرس arianatech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 88488
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content